Čajnik se isključuje prije ključanja

Zadnje ažurirano 28.4.2020. 13:55

Problem


  • Čajnik se isključuje prije ključanja

Odnosi se na


  • Čajnik

Rješenje


1. Pokrenite postupak čišćenja kamenca:

  • Za najbolju izvedbu preporučuje se uklanjanje kamenca svaka tri mjeseca.
  • Napunite čajnik vodom i sredstvom za uklanjanje kamenca prema uputama proizvoda za uklanjanje kamenca.
  • Otopinu ne kuhajte jer bi se mogla pjena preliti.
  • Nakon toga čajnik temeljito isperite svježom vodom.


Uzrok


  • Previše kamenca na dnu čajnika.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Korisno
Beskorisno
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.